Tuesday, September 19, 2006

Preuvenemint Maastricht - Oesterman Roderik Kuijpers met zijn oestermeisjes

Preuvenemint 2006 in Maastricht - Oesterman Roderik Kuijpers met zijn oestermeisjes
Tijdens het Maastrichtse Preuvenemint maakte Oesterman Roderik Kuijpers met zijn oestermeisjes natuurlijk Acte de Présence.
Gedurende dit vierdaagse culinaire evenement openden de 6 oestermeisjes maar liefts 6900 oesters.



Een Oestermeisje in actie: "Ik kan oesters openen als geen ander Ik open de schelp en maak de oester los. Ik zorg daarbij dat er praktisch geen beschadiging optreed. Ik werk hygiënisch dankzij mijn roestvrijstalen handschoen. "



Een Oestermeisje dat in de smaak valt: En zoals je ziet smullen neerlands topkoks nog het hardst van de oester(meisjes).



Oestermeisje team foto: De Oestermeisjes van Oesterman Roderik Kuijpers opende maar liefts 6900 oesters tijdens het 25ste Preuvenemint 2006 in Maastricht.

Het Oestermeisje.
Of het nu gaat om een opening van een nieuwe zaak, een gala, of grote evenementen, 100 of 10.000 oesters. Oesterman Roderik Kuijpers met zijn oestermeisjes laten iedereen culinair genieten.


Meer informatie over het 25ste Preuvenemint 2006 in Maastricht ?
Bezoek dan de: www.preuvenemint.nl

Meer informatie over het Oestermeisje?
Bezoek dan mijn website: http://www.oestermeisje.nl/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home