Thursday, August 31, 2006

Kom alles te weten over het Oestermeisje

Mijn naam heb ik te danken aan een bijzondere passie alswel een specialiteit: oesters. Ik verzorg een oester catering bij u thuis of op welke willekeurige locatie dan ook. Om het genot van mijn oesters nog completer te maken, kan ik deze dan ook met een ander product combineren: de bekende champagne van Moët & Chandon. Dit met bijbehorend kristal en koelers. Natuurlijk alleen als u dat wenst.

De oesters die ik presenteer, zijn Fines de Claires uit het zuidelijk deel van Bretagne in Frankrijk. Ik heb hiervoor een goed adres waarvan ik, via de Hanos Nijmegen, drie keer per week een verse levering krijg. Mijn oester is uniek. De kwaliteit is het meest constant en daardoor het hele jaar zeer goed van smaak. Hij is niet al te groot, niet te vet en zeer zacht van smaak.



Ik ben vrolijk, gezellig en gastvrij, Ik kan oesters openen als geen ander Ik open de schelp en maak de oester los. Ik zorg daarbij dat er praktisch geen beschadiging optreed. Ik werk hygiënisch dankzij mijn roestvrijstalen marien kolder.

Bovendien bewaar ik mijn oesters onder een verse laag ijs. Ik draag ze bij me in een riem van roestvrij staal. Diezelfde riem kan de oesters voorzien van vinaigrette, citroensap en peper. Ook is het mogelijk de handen eraan af te vegen en je van lege schelpen te ontdoen.

Meer informatie over het Oestermeisje?
Bezoek dan mijn website: www.oestermeisje.nl

0 Comments:

Post a Comment

<< Home